Singapore 12&13 januari

13 januari 2019 - Singapore, Singapore

Hoi lieve mensen,

Vandaag een kleine update over de eerste twee dagen. Het is hier inmiddels half 11 in de avond, wat betekend dat er een tijdsverschil is van 7 uur met Nederland.

Paps en ik zijn na een vlucht van 13 uur geland in Singapore en waren mooi optijd in de stad!

Dag 1 - Zaterdag zijn wij gelijk gaan verkennen. We hebben een rondje gemaakt door Fort Canning en de tuinen daar omheen, daarna doorgelopen naar China Town.

Met temperaturen van 32 graden, raakte ik persoonlijk een beetje aan de kook, waarna we ook na 2 uur wandelen weer zijn teruggekeerd naar ons hotel, verbrand en wel....

Aan het einde van de dag nog even een flinke regenbui meegenomen vanuit Nederland 😂 en nog gewandeld en geshopt in Orchard road. Enorme gebouwen allemaal!

Dag 2 - Poncho’s ingepakt en let’s go to the Gardens by the Bay! Wat een geweldig mooie plek. Veel gezien, zowel veel bloemen, bomen, planten etc. Maar ook de andere toeristen zijn erg lachwekkend hoe ze staan te poseren op de foto’s.

Gardens by the Bay bestaat uit ongeveer 100 hectare grond, heeft 2 ontzettend mooie coupels, Flower Dome en Cloud Forest. Ook weer zoals alles hier in Singapore, indrukwekkend.

Vervolgens in het Marina Sands Bay hotel geweest (het boot achtige gebouw), paps had sandalen aan met sokken, maar dat was niet de dress code, dichte schoenen wel. Dan maar naar 1 van de andere 3 gebouwen om het daar te proberen, helaas, ook niet de goede dresscode. Dan maar stiekem naar binnen glippen helemaal tot het dak van het hotel, wat alleen is voor hotel guests, wat wij uiteraard niet waren 😂 Ja, die ouwe is hartstikke gek (zo doet hij dan he)

Kijk nog even tussen de foto’s als je een klein idee wil hebben van wat wij voor mooie dingen gezien hebben de afgelopen 2 dagen.

Liefs,

Gé & Amber

1. Petra:
    13 januari 2019
    Mooie foto's. Veel plezier. Vliegen jullie morgen door naar Nieuw Zeeland?
  2. Hennie:
    13 januari 2019
    Mooie foto,s Amber en Ge veel plezier.
  3. Henneke:
    13 januari 2019
    Ziet er mooi uit , veel plezier en geniet ervan groetjes van Henneke
  4. Tanja:
    Mooi hoor w8st niet dat je al weg was .....geniet er van
  5. Lonyta:
    13 januari 2019
    Mooi allemaal. En ja met ouwe zul je nog het nodige meemaken.
  6. Chris Wansink:
    14 januari 2019
    Look after Papa, he is getting old :-)
  7. Marion van der Vliet:
    15 januari 2019
    Kom er net vandaan... gaaf Eiland!!! Wens jullie een prachtige reis,