Singapore 14/15/16 januari

17 januari 2019 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hoi lieve mensen,

Verslagje van de laatste 3 dagen Singapore. Het blijft zo rond de 32 graden, met op het einde van de dag een flinke stortbui van zo'n 20 minuutjes.

Dag 3 - Vandaag de hele dag op Sentose Island rond gewandeld. We zijn begonnen met de kabelbaan naar Mount Faber, niet heel geweldig veel te zien haha. Daarna rechtsomkeerd met de kabelbaan door naar Sentosa. Sentosa is het op 3 na grootste eiland van Singapore, maar wordt voornamelijk als vakantie-eiland bezocht.

Nadien doorgelopen naar het S.E.A. Aquarium, erg leuk om te zien, foto's met de camera zijn allemaal mislukt, de visjes/haaien zijn te snel 🐠🐋

Even tussendoor gestopt voor een cocktail en een biertje bij het Hard Rock Cafe, (ja... Pap en zijn hard rock cafes 😂)

Daarna aangekomen bij Fort Siloso, was helaas al gesloten, maar de lift deed het nog tot 7 uur, dus snel even een sneek peak en eigen reisleider spelen tussen de kanonnen door.

En natuurlijk het grootste 37m hoge standbeeld van de Merlion bewonderd. Half leeuw, half vis. Zoals het op Wikipedia staat is het de mascotte van Singapore.

Dag 4 - Het bezoekje aan Little India en de Sultan Moskee in de Islamitische wijk.

Dag 5 - Laatste dag door de botanische tuin van +- 80 hectare groot met 1 van de grootste Orchid Garden van de wereld🌺

s' middags geluncht bij het Hard rock cafe in het centrum van Singapore.

Half 11 het vliegtuig naar Nieuw- Zeeland en inmiddels ben ik dit blog aan het typen op de laptop van mijn neef en zijn vriendin in Auckland, Nieuw-Zeeland.

Hier gelukkig een stukje minder warm, zo'n 25 graden!

Ook heb ik weer een paar foto's toegevoegd!

Liefs,

Ge & Amber

1. Helmut:
    17 januari 2019
    En was Singapore een beetje zoals je verwacht had,en over gelezen hebt
    En mooi dat je ook nog een aantal hardrockcafe's hebt gezien😎
    Veel plezier jullie twee met de rest van de vakantie,Gr uit de Beukenlaan 72